Blog: Ook de spelers zijn zondag flink aan zet

Het is ook aan de spelers op het veld om te vechten voor onze club, de trouwe supporters en uiteindelijk zichzelf. 👇


Tijdens de XL-winterstop was het voor het eerst even weg: de zin in Ajax. Dat was me echt nog niet eerder gebeurd. Het keerde ook niet terug. Tot vandaag. Een heel maf gevoel van: kom maar op. Totaal op niks gebaseerd.

Via de bron ga je naar de pagina van het nieuws!

Ajax Nieuws Online, begin hier elke dag gemakkelijk met zoeken naar al het nieuws over Ajax Amsterdam.