De Jong blij met baan als directeur topvoetbal bij KNVB: ‘Het is een grote eer’

Nigel de Jong is blij met zijn nieuwe baan als directeur topvoetbal bij de KNVB. Dat vertelt de oud-Ajacied op de website van de voetbalbond. Woensdag werd bekendgemaakt dat De Jong deze maand in dienst treedt van de KNVB en daarmee de opvolger is van Nico-Jan Hoogma.  googletag.cmd.pus…

Via de bron ga je naar de pagina van het nieuws!

Ajax Nieuws Online, begin hier elke dag gemakkelijk met zoeken naar al het nieuws over Ajax Amsterdam.