Deze week ontving Siem de Jong zijn voormalig ploeggenoot Gregory van der Wiel in de podcast Football is Life. De oud-speler van Ajax maakte in oktober 2021 bekend dat hij zijn profcarrière definitief had beëindigd. De ex-verdediger speelde tot en met 2019 nog in de MLS bij Toronto FC, maar vond daarna nooit meer een club.
Via de bron ga je naar de pagina van het nieuws!
Ajax Nieuws Online, begin hier elke dag gemakkelijk met zoeken naar al het nieuws over Ajax Amsterdam.
