Van der Lem: ‘Als dat zo blijft speelt Ajax maximaal voor de vierde plek’

Gerard van der Lem is niet geschrokken van het vertrek van Dušan Tadić bij Ajax. Hij vindt het echter ook vreemd dat de Serviër de deur in Amsterdam achter zich sluit. Het is zorgelijk dat een clubicoon als Tadić weggaat bij Ajax, zo stelt hij in het NH Radio Sportcafé.’Ik schrok er niet van, maar i…

Via de bron ga je naar de pagina van het nieuws!

Ajax Nieuws Online, begin hier elke dag gemakkelijk met zoeken naar al het nieuws over Ajax Amsterdam.