Dolberg: ‘Monaco meldde zich, maar ik wilde toen bij Ajax blijven’

Kasper Dolberg beschouwt zijn periode bij OGC Nice niet als een mislukking, ook al heeft hij nooit zijn belofte kunnen inlossen. Bij Anderlecht hoopt de Deense spits weer van waarde te kunnen zijn, zoals hij dat zeven jaar geleden ook was voor Ajax.Dolberg brak in het seizoen 2016/17 onder Peter Bos…

Via de bron ga je naar de pagina van het nieuws!

Ajax Nieuws Online, begin hier elke dag gemakkelijk met zoeken naar al het nieuws over Ajax Amsterdam.