Sherida Spitse was boos: “Maar diep van binnen dacht ik dat ook”

Sherida Spitse beleefde de laatste minuten bij het Nations League-duel tussen de OranjeLeeuwinnen en Engeland vanaf de bank. De aanvoerster van Nederland werd in de tweede helft naar de kant gehaald en beleefde daarna alle emoties.

Via de bron ga je naar de pagina van het nieuws!

Ajax Nieuws Online, begin hier elke dag gemakkelijk met zoeken naar al het nieuws over Ajax Amsterdam.