‘Had wel het idee dat er wat zou gebeuren, maar in kantine was bier om 12 uur op’

Bij Hercules was het feest in de kantine natuurlijk groot na de zege op Ajax, maar toch was de selectie al snel weer weg van het sportpark. Dat had een speciale reden, vertelt trainer René van der Kooij tegenover de camera’s van VoetbalPrimeur. Om 12 uur was het bier op in de kantine, waardoor het gezelschap van 400 man zich naar de binnenstad van Utrecht begaf.

Via de bron ga je naar de pagina van het nieuws!

Ajax Nieuws Online, begin hier elke dag gemakkelijk met zoeken naar al het nieuws over Ajax Amsterdam.