Joling duidelijk: “Dan moet Ajax maar lekker in Rotterdam spelen”

Gerard Joling is duidelijk: de concerten van de Toppers vinden dit jaar gewoon plaats in de Johan Cruijff ArenA. Mocht Ajax play-offs voor Europees voetbal spelen, dan moet de club uitwijken, zo is de zanger van mening.

Via de bron ga je naar de pagina van het nieuws!

Ajax Nieuws Online, begin hier elke dag gemakkelijk met zoeken naar al het nieuws over Ajax Amsterdam.