Jordan Henderson glundert na afloop van Ajax – PSV (1-1) op de persconferentie. De Engelsman vertelt na zijn debuut hoe hij uitgekeken heeft naar dat moment en hoe het hem is bevallen. ‘Ik heb van elke seconden genoten’, aldus de Ajacied.
Via de bron ga je naar de pagina van het nieuws!
Ajax Nieuws Online, begin hier elke dag gemakkelijk met zoeken naar al het nieuws over Ajax Amsterdam.
