Frenkie de Jong heeft zondagavond per brancard het veld verlaten bij FC Barcelona. De middenvelder stond aan de aftrap tijdens El Clásico, maar kon de eerste helft niet uitspelen. In een duel met Real Madrid-middenvelder Federico Valverde kwam de oud-Ajacied niet ongeschonden uit de strijd.In het du…
Via de bron ga je naar de pagina van het nieuws!
Ajax Nieuws Online, begin hier elke dag gemakkelijk met zoeken naar al het nieuws over Ajax Amsterdam.
