Taylor wilde per se bij Ajax blijven en krijgt gelijk: ‘Vond dat ik hier in de basis kon staan’
Kenneth Taylor is blij dat hij bij Ajax is gebleven. Het talent moest lang wachten op zijn kans in het eerste elftal, maar inmiddels heeft hij zijn plekje in de basiself – zo mag dat inmiddels wel gezegd worden – definitief veroverd. googletag.cmd.push(function() { googletag.display(‘d…
