De Jong koeltjes na Nederland – Qatar: ‘Het ging wel oké’
Frenkie de Jong zag vrijdagmiddag een wat beter Nederlands elftal, zo vertelt hij in gesprek met de NOS. Hij is nog altijd van mening dat het beter moet bij de internationals van Nederland, maar het gevoel is lang niet slecht na de interland tegen Qatar. googletag.cmd.push(function() {…




