Bergwijn: “Zit lekker in mijn vel, het gaat eigenlijk wel lekker”
Steven Bergwijn stak de laatste weken niet in de beste vorm bij Ajax, waardoor het WK met Oranje een welkome afleiding is. De aanvaller geeft aan zich goed te voelen bij het Nederlands elftal.





