Lang enorm blij met plek in WK-selectie Oranje: ‘Het deed wel veel met me’
Noa Lang zag zijn goede prestaties in Oranje vorige week beloond worden met een plek in de definitieve WK-selectie. De voormalig speler van Ajax heeft een roerige tijd achter de rug: in de zomer wilde hij graag een transfer maken en daarnaast raakte hij ook nog eens geblesseerd. googlet…

