Jol vond dat er niets mis was met Ajax: ‘Iedere thuiswedstrijd was een feest’
Martin Jol heeft genoten van zijn trainersperiode bij Ajax. Dat vertelt hij in een interview met het Algemeen Dagblad. De oefenmeester, die tussen de zomer van 2009 en december 2010 aan het roer stond bij Ajax, komt ook te spreken over de huidige situatie bij de Amsterdamse club. Jol werd in de zome… 



