Berghuis: “Wil het niet over winnen van de Conference League hebben”
Ajax neemt het donderdagavond in de tussenronde van de Conference League op tegen Bodo/Glimt. Steven Berghuis vindt dat voetballen in deze Europese competitie bij de huidige situatie van de Amsterdammers past.
