“Wij speelden laatst tegen Ajax, ik was blij dat Weghorst startte”
Go Ahead Eagles-trainer Paul Simonis heeft het bij NOS Studio Voetbal opgenomen voor Ajax-spits Brian Brobbey. Brobbey heeft het momenteel niet makkelijk bij Ajax, de aanvaller komt moeilijk tot scoren. Toch vindt Simonis hem op bepaalde vlakken nog altijd beter dan zijn concurrent Wout Weghorst.
