Het is rust bij een 0-1-stand
Het is rust bij een 0-1-stand. Van den Boomen scoorde vanaf elf meter. Brobbey heeft het vizier helaas nog niet op scherp staan. Hopelijk gaat ons dat niet opbreken in de tweede helft. Tot zo!
Het is rust bij een 0-1-stand. Van den Boomen scoorde vanaf elf meter. Brobbey heeft het vizier helaas nog niet op scherp staan. Hopelijk gaat ons dat niet opbreken in de tweede helft. Tot zo!
Ajax neemt het donderdagavond om 18.45 uur op tegen Slavia Praag. Francesco Farioli heeft ervoor gekozen om Brian Brobbey in de punt van de aanval te zetten. Zijn concurrent Wout Weghorst is er vanwege een blessure niet bij.
Treffen we daar zomaar Bergwijn in regenachtig Praag…? Een blogje over onze belevenissen. 🇨🇿
We doen een rondje door zeiknat Praag om plaatjes te schieten voor een fotoverslag op onze site. Dan zien we Steven Bergwijn staan…
Brian Brobbey wist zondag niet te scoren in het uitduel van Ajax tegen RKC Waalwijk (0-2 wint). Trainer Francesco Farioli was tevreden over zijn spits. De Italiaan zag ook dat Brobbey het moeilijk had.
Godts spreekt van een geslaagde invalbeurt, terwijl Brobbey kritisch is over zijn eigen spel. 👇
Godts spreekt van een geslaagde invalbeurt, terwijl Brobbey kritisch is over zijn eigen spel.
Brian Brobbey baalde dat hij gewisseld werd in de wedstrijd bij RKC Waalwijk. Toch had hij wel begrip voor het besluit van de trainer, vertelt hij bij ESPN.
Brian Brobbey is zelfkritisch na de wedstrijd van Ajax tegen RKC Waalwijk. De Amsterdammers wisten uiteindelijk met 0-2 te winnen in Waalwijk, maar daar zag het lange tijd niet naar uit. Brobbey zelf werd vroegtijdig naar de kant gehaald en dat kon hij gezien zijn eigen spel uiteindelijk wel begrijp…
Brian Brobbey vindt dat hij terecht is gewisseld tegen RKC Waalwijk. De spits werd na een uur spelen vervangen door Chuba Akpom, en hoewel hij even baalde is hij erg blij met de 0-2 overwinning.
Brian Brobbey, Wout Weghorst en Chuba Akpom zijn in een serieuze concurrentiestrijd verwikkeld voor de spitspositie. Derk Boerrighter is benieuwd hoe de aanvallers daar mee omgaan, vooral als ze een tijdje als verliezer uit de strijd komen.
Brobbey start tegen Besiktas JK in de basis. Ook Baas keert terug in de startopstelling. Aftrap om 21.00 uur! 🙌