Ajax heeft vrijdag middels een statement gereageerd op de gebeurtenissen rondom de wedstrijd tegen Feyenoord van vorige maand. De Amsterdamse club heeft samen met de driehoek (burgemeester, hoofdofficier en politiechef) de gebeurtenissen geëvalueerd en zij zijn het erover eens ‘dat supporters blijk mogen geven van hun onvrede maar dat geweld en wanordelijkheden daarbij nooit acceptabel zijn’.
Via de bron ga je naar de pagina van het nieuws!
Ajax Nieuws Online, begin hier elke dag gemakkelijk met zoeken naar al het nieuws over Ajax Amsterdam.
