Ajax kan profiteren van bekerwinst Feyenoord: ‘Dat is jammer, ik gun ze niks’

Het feit dat Ajax kan profiteren van de bekerwinst van Feyenoord valt niet bij alle Rotterdammers goed. ‘Ik gun ze helemaal niks’, zegt een balende Feyenoord-supporter na afloop van de bekerfinale tegen NEC (1-0 winst).

Via de bron ga je naar de pagina van het nieuws!

Ajax Nieuws Online, begin hier elke dag gemakkelijk met zoeken naar al het nieuws over Ajax Amsterdam.