Suzanne Bakker vindt de 3-1 nederlaag van de Ajax Vrouwen ’terecht’, zo vertelt de trainster na de verliespartij tegen Paris Saint-Germain aan de NOS. De Amsterdammers konden zich woensdagavond plaatsen voor de kwartfinale van de Champions League, maar er werd niet gewonnen in Parijs. Als de Ajax Vr…
Via de bron ga je naar de pagina van het nieuws!
Ajax Nieuws Online, begin hier elke dag gemakkelijk met zoeken naar al het nieuws over Ajax Amsterdam.
