“Begrijp niet waarom Eredivisiespeelsters geen contracten hebben”

In Spanje werd de afgelopen week gestaakt voor een hoger salaris. Speelsters eisten een jaarsalaris van 25.000 euro. In de Azerion Vrouwen Eredivisie spelen sommige speelsters nog voor slechts een reiskostenvergoeding.

Via de bron ga je naar de pagina van het nieuws!

Ajax Nieuws Online, begin hier elke dag gemakkelijk met zoeken naar al het nieuws over Ajax Amsterdam.