Grønkjaer werd na rampseizoen 1999/2000 Ajacied van het Jaar. Hij kreeg echter de verkeerde trofee uitgereikt… 😅
‘Wat een kløteseizoen!’ Het is de laatste zin uit de veelbesproken Ajaxdocu ‘Daar hoorden zij engelen zingen’. Het slotakkoord is voor Jesper Grønkjaer. Hij was in seizoen 1999/2000 voor mij de vlag op een strontschuit. Momenteel zoek ik nog naar een nieuwe vlag.
Via de bron ga je naar de pagina van het nieuws!
Ajax Nieuws Online, begin hier elke dag gemakkelijk met zoeken naar al het nieuws over Ajax Amsterdam.
