Valentijn Driessen en Johan Derksen zijn geen fan van Jan van Halst. Op dinsdagavond bij Vandaag Inside geeft Derksen aan dat hij het onbegrijpelijk vindt dat Van Halst nog steeds, na het zetten van de handtekeningen, op de foto gaat.
Via de bron ga je naar de pagina van het nieuws!
Ajax Nieuws Online, begin hier elke dag gemakkelijk met zoeken naar al het nieuws over Ajax Amsterdam.
