Johan Derksen heeft zich groen en geel geërgerd aan het gedrag van de hooligans bij het duel tussen Vitesse en Feyenoord. Vooral de manier waarop ze zich kleden staat de analyticus van Vandaag Inside totaal niet aan, zo liet hij maandagavond merken tijdens de uitzending. Hij komt dan ook met een oplossing om onherkenbare hooligans te voorkomen.
Via de bron ga je naar de pagina van het nieuws!
Ajax Nieuws Online, begin hier elke dag gemakkelijk met zoeken naar al het nieuws over Ajax Amsterdam.
