Het ministerie van Justitie en Veiligheid, de KNVB en drie gemeenten gaan dit voetbalseizoen een experiment uitvoeren, meldt de NOS. Er komt een digitale meldplicht voor voetbalhooligans die een stadionverbod hebben gekregen. Burgermeester Paul Depla van Breda maakte vandaag bekend dat de proef in d…
Via de bron ga je naar de pagina van het nieuws!
Ajax Nieuws Online, begin hier elke dag gemakkelijk met zoeken naar al het nieuws over Ajax Amsterdam.
