FC Groningen greep bewust niet in wegens angst voor escalatie op tribune

FC Groningen heeft zondag tijdens de thuiswedstrijd tegen Ajax bewust niet ingegrepen in het vak vanuit waar er vuurwerk op het veld werd gegooid. De club was bang voor escalatie op de tribune en hoopte dat op de best mogelijke manier tegen te gaan.’De keuze om in dit geval niet in te grijpen op het…

Via de bron ga je naar de pagina van het nieuws!

Ajax Nieuws Online, begin hier elke dag gemakkelijk met zoeken naar al het nieuws over Ajax Amsterdam.