Kieft reageert op Van Halst-nieuws: ‘Ze zijn lelijk in paniek bij Ajax’

Wim Kieft ziet de komende toetreding van Jan van Halst tot de Raad van Commissaris van Ajax als een daad van paniek. De voormalig spits van de Amsterdamse club kan tal van ‘grotere’ namen bedenken en zet zijn vraagtekens dan ook bij de aanstelling.In zijn column in De Telegraaf gaat Kieft in op het…

Via de bron ga je naar de pagina van het nieuws!

Ajax Nieuws Online, begin hier elke dag gemakkelijk met zoeken naar al het nieuws over Ajax Amsterdam.