‘Martin Jol dacht dat ik een miskoop was, maar ik heb een goede naam bij Ajax’

Marko Pantelic heeft in een uitgebreid interview met het clubkanaal van Ajax teruggeblikt op zijn tijd in Amsterdam. De Serviër speelde slechts één seizoen in de Johan Cruijff ArenA nadat gesprekken over een nieuw contract op niets uitliepen, maar groeide desondanks uit tot een cultfiguur.

Via de bron ga je naar de pagina van het nieuws!

Ajax Nieuws Online, begin hier elke dag gemakkelijk met zoeken naar al het nieuws over Ajax Amsterdam.