Mexico heeft in de nacht van zondag op maandag (Nederlandse tijd) zijn derde groepswedstrijd op de Gold Cup met 0-1 verloren van Qatar. De Mexicanen hadden zich al als groepswinnaar geplaatst voor de kwartfinale en dus kan de nederlaag geen kwaad. Namens Ajax speelde Edson Álvarez de hele wedstrijd…
Via de bron ga je naar de pagina van het nieuws!
Ajax Nieuws Online, begin hier elke dag gemakkelijk met zoeken naar al het nieuws over Ajax Amsterdam.
