Oosting tevreden: ‘Daar kan ik wel van genieten’

RKC-trainer Joseph Oosting kijkt met een redelijk goed gevoel terug op de verloren wedstrijd tegen Ajax (3-1), zo vertelt hij in gesprek met ESPN. De coach is tevreden met de manier waarop zijn ploeg voor de dag kwam tegen de Amsterdammers en is trots op zijn ploeg. googletag.cmd.push(f…

Via de bron ga je naar de pagina van het nieuws!

Ajax Nieuws Online, begin hier elke dag gemakkelijk met zoeken naar al het nieuws over Ajax Amsterdam.