Salah-Eddine: “Timber ging na afloop lachen, maar ik was echt pissig”

Anass Salah-Eddine stond donderdag met FC Twente tegenover zijn eigenlijke werkgever Ajax. De verdediger verloor met zijn ploeg met 0-1 van de Amsterdammers en daardoor ligt FC Twente uit het bekertoernooi. Toch was het een bijzondere avond voor Salah-Eddine.

Via de bron ga je naar de pagina van het nieuws!

Ajax Nieuws Online, begin hier elke dag gemakkelijk met zoeken naar al het nieuws over Ajax Amsterdam.