Spitse na nederlaag in Rome: “Kan ons eigenlijk niks verwijten”

Sherida Spitse baalt flink van de nederlaag van Ajax Vrouwen op bezoek bij AS Roma. De captain vond haar ploeg voor rust veel slordiger dan in de wedstrijd tegen Paris Saint-Germain, waarin de Amsterdammers met 2-0 wonnen.

Via de bron ga je naar de pagina van het nieuws!

Ajax Nieuws Online, begin hier elke dag gemakkelijk met zoeken naar al het nieuws over Ajax Amsterdam.