Marco van Basten heeft weinig positieve woorden over voor de tweede helft van Ajax tegen Hannover 96. De Amsterdammers wonnen het duel weliswaar met 2-1, maar volgens de oud-topvoetballer mag Ajax blij zijn dat ze aan het langste eind trokken. ‘Het is goed dat je wint, dat geeft toch wat minder ged…
Via de bron ga je naar de pagina van het nieuws!
Ajax Nieuws Online, begin hier elke dag gemakkelijk met zoeken naar al het nieuws over Ajax Amsterdam.
