Van Basten oneens met Rensch: ‘Volwassen kerels met goede contracten bij Ajax’

Marco van Basten heeft maandagavond bij Rondo op Ziggo Sport gereageerd op de woorden van Devyne Rensch over de kritiek die de analist meermaals op de Ajacied heeft gehad. De oud-spits noemde de twintigjarige rechtsback van Ajax onder meer ‘niveau-Cambuur’, waar laatstgenoemde even later weer op reageerde.

Via de bron ga je naar de pagina van het nieuws!

Ajax Nieuws Online, begin hier elke dag gemakkelijk met zoeken naar al het nieuws over Ajax Amsterdam.