René van der Gijp is niet te spreken over het huidige aankoopbeleid bij Ajax. De analist ziet veel van de Amsterdamse zomeraanwinsten steevast door het ijs zakken, en vindt dat er dan ook te veel met miljoenen is gesmeten afgelopen transferwindow.
Via de bron ga je naar de pagina van het nieuws!
Ajax Nieuws Online, begin hier elke dag gemakkelijk met zoeken naar al het nieuws over Ajax Amsterdam.
