Mylo van der Lans is zichtbaar blij naar de 3-1 overwinning van Ajax O17 op de Future Cup op de leeftijdsgenoten van Manchester City. De aanvoerder zag dat zijn ploeg het lastig had voor rust, maar na rust een stuk dominanter was.‘Geweldig. We hebben het als team gedaan, denk ik’, vertelt Van der La…
Via de bron ga je naar de pagina van het nieuws!
Ajax Nieuws Online, begin hier elke dag gemakkelijk met zoeken naar al het nieuws over Ajax Amsterdam.
