Voor Willem van Hanegem is de afhandeling van de Klassieker een makkelijke keuze, de 0-3 stand bij staken moet ook de eindstand worden. Dat vertelt het Feyenoord-icoon in zijn column in het Algemeen Dagblad. Volgens De Kromme moet Ajax nu voelen dat de supporters de club benadeeld hebben.
Via de bron ga je naar de pagina van het nieuws!
Ajax Nieuws Online, begin hier elke dag gemakkelijk met zoeken naar al het nieuws over Ajax Amsterdam.
