Van Persie krijgt kritiek na interview: ‘Je zegt: Ajax is geen topwedstrijd, je verliest met 2-0’

Marcel van Roosmalen vindt het interview van Robin van Persie na De Klassieker ‘onzin’, zo vertelt de columnist in Studio Voetbal bij de NOS. Ajax won zondagmiddag met 2-0 van Feyenoord. Na het duel in Amsterdam vertelde Van Persie dat hij Ajax – Feyenoord geen ’topwedstrijd’ vond omdat de Amsterdam… https%3A%2F%2Fs3-newsifier.ams3.digitalo

Via de bron ga je naar de pagina van het nieuws!

Ajax Nieuws Online, begin hier elke dag gemakkelijk met zoeken naar al het nieuws over Ajax Amsterdam.