Van ’t Schip is enorm dankbaar voor geste Ajax-fans en schrijft open brief

John van ’t Schip spreekt dinsdag in een open brief zijn grote dank uit richting de supporters van Ajax. De interim-trainer van de Amsterdamse club waardeert het enorm dat de fans achter hun ploeg blijven staan, ook in mindere tijden.

Via de bron ga je naar de pagina van het nieuws!

Ajax Nieuws Online, begin hier elke dag gemakkelijk met zoeken naar al het nieuws over Ajax Amsterdam.