John van ’t Schip is niet geheel tevreden na de 2-1 overwinning van Ajax op Hannover 96. De Amsterdammers sloten het trainingskamp in Cádiz af met de oefenwedstrijd en daarbij zag de oefenmeester een duel met twee gezichten.’Een tevreden trainer? Dat niet, maar ik denk dat wij in de eerste helft goe…
Via de bron ga je naar de pagina van het nieuws!
Ajax Nieuws Online, begin hier elke dag gemakkelijk met zoeken naar al het nieuws over Ajax Amsterdam.
